Píšeme poznámky v MarkDown

Pokud se účastníte velkého počtu schůzek během dostali jste se do stavu kdy si potřebujete psát poznámky z jednotlivých schůzek v jasné a jednoduché formě. Pravděpodobně, stejně jako většina lidí, začnete hledat nástroje které vám pomohou s tímto problémem. A internet jich nabízí nepřeberný výběr nástrojů které můžete použít. Evernote, OneNote, Note a tak dále a tak dále. Nicméně pravděpodobně se dříve nebo později dostanete do stavu kdy více je méně.

Co je to Markdown

Markdown je jednoduchý značkovací jazyk, který slouží k jednoduchému formátování textu. Byl navržen tak, aby byl snadno čitelný a psatelný i v obyčejném textovém editoru, a přitom umožňoval rychle a jednoduše vytvářet strukturovaný obsah pro webové stránky, dokumentaci, blogy a další účely. Markdown se zaměřuje na základní formátování textu, jako jsou nadpisy, odrážky, tučné a kurzívou písmo, odkazy a další. Používá jednoduchou syntaxi, která je snadno zapamatovatelná a rychle se píše.

Markdown soubory mohou být převedeny na HTML, což umožňuje publikování obsahu na webu. Existuje mnoho nástrojů, které podporují Markdown, včetně různých textových editorů, platforem pro správu verzí a publikování, blogovacích platforem a wiki systémů. Markdown je populární mezi vývojáři, spisovateli, blogery a technickými autory, protože umožňuje snadno vytvářet a sdílet formátovaný text bez potřeby zdlouhavého zápisu HTML kódu.

Visual Studio Code a rozšíření pro *.md soubory

Nainstalujte VS Code z oficiálních stránek Microsoftu na adrese https://code.visualstudio.com, nebo pokud nemáte možnost instalovat aplikace přímo na vaše zařízení, můžete použít webovou verzi aplikace https://vscode.dev.

Vyberte rozšíření (CTRL+SHIFT+X) a vyhledejte rozšíření Markdown All in One (případně odkaz na github repozitář je zde) a klikněte na install. rozšíření se nainstaluje do VS Code.

\"\"

Vytvořete novou složku a nový soubor *.md a pro otevření náhledu stiskněte CTRL+K a následně stiskněte klávesu V. Na pravé straně VS Code by se měl otevřít náhled vašeho MD dokumentu.

Struktura poznámkového bloku

Moje struktura poznámkového bloku je velice jednoduchá a skládá se ze třech základních bloků, které rozšiřují o nové záznamy když je potřeba.

\"\"

TODO

Seznam všech úkolů které je potřeba v daném týdnu udělat. Jednotlivé položky jsou vytvořené jako – [ ] zápis který se zobrazuje v náhledu jako úkol. Pokud potřebuji něco udělat, přidám si novou položku. Jakmile je daný úkol hotový, tak si u něj zaškrtnu checkbox s tím že je hotový. Jednotlivé úkoly nechávám zobrazené po celý týden a když vytvářím dokument pro nový týden, tak přenesu všechny úkoly do nového týdne a odstraním pouze ty splněné. Tímto způsobem nemůžete na nic zapomenout a veškeré úkoly které nestihnete jeden týden uvidíte v přehledu pro další týden.

## ToDo
- [x] https://mentors.atlassian.net/browse/MT-3210 - **Closed by customer**
- [ ] https://mentors.atlassian.net/browse/MT-3086
Markdown

Team Issues

Tato sekce obsahuje přehled úkolů pro můj tým. Jednoduše tak máte přehled co má kdo udělat. Pokud můžete přidat odkaz na JIRA ticket, můžete je jednoduše přidat.

## Team Tasks
Markdown

Meeting Minutes

Pro jednotlivé dny daného týdne je jednoduché přidat schůzky kterých se účastníte a pod ně si psát poznámky ze schůzky. Pokud budete potřebovat, můžete rychle otevřít poznámky z předchozího týdne a nebo vykopírovat text se zápisem a nakopírovat ho do emailu nebo do chatu

## Meeting Minutes
### 22.05.2023
#### Meeting s CEO 
Lorem Ipsum Dolor sit amet 
Markdown

Celý poznámkový blok

Výsledný poznámkový blok bude mít tuto strukturu.

# Work Items Week #21
## Issues
## Team Tasks
## TODO Items
## Meeting Minutes
### 15.05.2023
#### 
Markdown

Sdílet tento článek

Související příspěvky